tisdag 30 oktober 2012

Fotoutmaning tisdag!


Uruselt väder idag...regn o blåst.....



...men cyklade ner på stan...ordentligt klädd för väderleken.
Jag ville hämta denna broschyr från Body Shop...har lyckats kasta den jag fick i brevlådan.
Är intresserad av deras erbjudanden.
De finns nu att handla ifrån online HÄR.



Vidare till Mias Lustgård ( en av mina favoritbutiker här i norr) ...där fanns mycket julsaker...jag köpte ett litet Yankee Candle, Christmas Cupcake.....ett större rött ljus och doftpåsar.

Som ni ser har jag hakat på trevliga Josannes fotoutmaning!












2 kommentarer:

  1. Superkul att du hakade på! Jag hakade på din provning av Statement style på Lindex. :o) Ingen fick dock följa med hem idag och hittade inte den fina du köpte... men funderar på om inte en av de andra kanske ska få flytta hit.. Vi får se.
    Ha en bra kväll! Kram!

    SvaraRadera
  2. Det blir bra med fotoutmaning för ibland vet jag inte vad jag ska skriva om!!!
    Den jag köpte finns i deras webshop såg jag.
    Kram.

    SvaraRadera