söndag 14 april 2013

Populäraste plagget höst/ vinter kollektion 2013


Lingonberrie visar upp det garanterat mest fotade plagget på besöket hos Odd Mollys huvudkontor.
Once in a lifetime coat .
Så VACKER!


Materialet är inte så kraftigt som föregångaren utan i silkessammet.
Blir mera som en kappklänning.....kommer i sista släppet "Midwinter jewels" oktober om jag minns rätt.


Vackra ryggen.
Ett riktigt konstverk.


Det kommer även klänningar och byxor i samma material......



......skymtar fram lite ovan.


 OsloTigern i den bruna varianten.


 Kanske är den bruna mest användbar??.....den i powder fastnade ej på bild.


But I LOVE pink!!!






6 kommentarer:

  1. Otroligt vacker kappa! Men du är jättefin i din gröna onceinalifetime, eller blir det en till? :)
    Nu har jag äntligen kommit igång med min blogg. Titta gärna in på minamollydagar.blogspot.se
    kram
    elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir nog en till......tror jag!
      Vad kul att du också skaffat blogg....jag kikar in snart!
      Kram

      Radera
  2. Smuk onceinalifetime jacket :-)
    Ser ud til I har hygget jer...
    Kram OddStyle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kappan är underbar.....klänningen i samma serie också.
      Kram

      Radera