torsdag 4 april 2013

Vad som fanns i paketet!


Envisage midi dress i fägen coral.
En omedelbar favorit....den stannar!
Jag har storlek 3....den sitter perfekt och snyggt på mig.


Tillsammans med en så mjuk och skön längre scarf från Lindex 149.-



Scarfen går även att ha som sarong...

All in blouse får också stanna..
Storlek 2.


Snyggt till svart !!
Spetskjol Kappahl.


Crumple long wrap dress i storlek 2.....något för stor på mig.
Genomskinlig upptill....det gillar jag inte.....


Är nog snyggare på en lite längre person än mina 1.65.


Maken tyckte inte alls om den....ännu mindre när han hörde priset.

Det fjärde plagget en underklänning.....den och crumble dress är på väg åter....till Noos .






10 kommentarer:

  1. Den korallfärgade är riktigt läcker!
    Jag är sugen på Crumple long wrap dress fast jag får nog skaffa mig styltor först...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker crumple dress är lite väl dyr.....tur den inte klädde mig!
      Kram

      Radera
  2. Åh..vad många fina! Den första är jag o fingrar på.. Sitter väldigt bra på dig o snyggt med scarfen. Lilla blusen verkar söt den med. Den sista är nog inget för mig heller..
    Ha en fin fredag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är väldigt nöj med den översta!
      Scarfen ett kap!
      Crumple dress passar definitivt inte min figur...alldeles för mycket volanger nertill!
      Trevlig dag önskar Titti i soliga men kyliga norrland.

      Radera
  3. Visst är det intressant hur männens smak förändras med priset... =)
    Hoppas snön dras sig där uppe också snart.

    SvaraRadera
  4. Envisage-klänningen är jag riktigt sugen på! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbar...vill ha flera!!
      Kram.

      Radera
  5. Oioioi!!! Så masse fint:) Favoritten min er selvsagt kolen i nydelig coral farge. Den var kjempefin på deg:)
    klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den känns helt underbart sommarlätt!!!
      Kram

      Radera