lördag 24 augusti 2013

Blandad shopping! Emma S. "Rue de Varenne".


Lite smått o gott denna lördag!
Paris-tema kan vi säga.....åtminstone två av inköpen.
Övrigt, wettexduk med mumintryck, lite större sminkväska till handbaggaget/Thailand samt svarta
 högre trosor, Lindex.

 Fin top, Lindex. 149:- . Finns bara kvar medium, som jag köpte, i webshopen.


Underbar doft, Emma S. " Rue de Varenne"
En doft med toner av liljekonvalj, vit mysk och ljus mocka.
Gatan Emma bodde på i St. Germain, Paris har fått ge namn åt doften.
399:- för 30 ml.
Inhandlades på Åhléns som jag hade bonuscheck och lite mera rabatt.
Finns även hos Kick´s.


2 kommentarer:

  1. FIna saker du hittat! Jag har inte varit ute och shoppat på länge. Börjar få lite abstinens...;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Shopping är skoj...bara det inte går till överdrift...jag försöker alltid tänka till innan jag handlar något.....
      Kram Titti

      Radera