lördag 16 maj 2015

Oj då redan höst....Odd Molly FW 1......inlägg nummer 3000!!






Här går det undan, redan höst.
Hos danska  Lisen finns plagg att förboka.
Lovely knit i bomull i härliga färger. Lättmatchad.
Finns i många fler färger.




Söt blus , Morning dew,  med spets.
Gillas.




Tycker om ryggen på Grassland dress, färgerna också.




Framifrån.
Definitivt något för mig.




Meadow dress i creppad bomull, skrynkelfri!!
Även i svart.




Can-can long cardigan.
Skulle behöva en längre svart kofta, har nästan nött ut den jag har.




 Regnkappa, Monsoon rain jacket.....undrar hur materialet är.....




....med snyggt foder..





Söta torgvantar Cabin sleevewarmer,, även i grått.





Cabin legwarmer avstår jag dock från.

Deepfling har också förbokning.

Som jag skrev i rubriken är detta inlägg nummer 3000!!








4 kommentarer:

  1. Ja, Lisen har definitivt mer roligt än vad Deepfling har... Jag gillade båda klänningarna, den långa koftan och regnkappan :-) Klänningarna är ju riktigt fina sommarklänningar!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Speciellt den ärmlösa gillar jag och att den är bar i ryggen.
      Måste sälja mera på Tradera tror jag!
      Kram

      Radera
  2. Den långa koftan var fin! Men är den som den korta varianten över byst/midja är det ju trist.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blir man knasig på dessa storlekar.....trångt över byst/midja tyvärr ganska vanligt hos OM.
      Kram

      Radera