torsdag 28 maj 2015

Vilken tur , fick 100:- i värdecheck på nya KappAhl.






12.00 öppnade KappAhl i MVG-gallerian.
En hel del folk på plats men i motsats till förra veckan (Lindex)  var jag hyfsat långt fram i kön och fick en värdecheck på 100:-.




Snygga tjejer som jobbar på KappAhl.




Klänning med volang upptill, avskuren i midjan , resår.
Medium, alldeles för stor.  Hade ingen small med i provhytten.
299:-.

Extra stor provhytt, kanske för rullstolburna.
Blev hänvisad dit då det var fullt i alla andra.




 Skönt material i denna klänning men kändes lite som ett nattlinne!




Ser snyggare ut på websidan , HÄR.
Gillar mönstret, lite Malene Birger.




  Small, stor på mig......



 .....väldigt stor!




25 % på ett helt köp idag, köpte om några plagg.....så tunikan på bilden ovan blev gratis , hade ju värdechecken också. Fick t.o.m. 20:- tillbaka!
Liten ask med pastiller fick jag i present.
Tunikan ser ni på mig HÄR.












2 kommentarer:

  1. Grattis till det! Härligt med utrymme i provhytten du lyckades knipa. Klänningarna ser fina ut på bild!
    Ha en skön fredag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta med storlekar är verkligen hopplöst.....därför är det knepigt att beställa tycker jag.
      Trevlig fredag.
      Kram

      Radera