måndag 4 maj 2015

Provning Non Sense , Dressed and Denim/Umeå.






Dressed and Denim här i Umeå har fått in några plagg från nya kollektionen Non Sense.

Plaggen känns ganska små i storlek.
Blus storlek large. Siden
Finns även i grönt.
Nja inget jag riktigt gillar, alldeles för långa ärmar.
1299:-.




Klänning svart, finns även i grönt. Siden.
Längre framtill.




Omlottmodell som knyts med skärp i midjan.
Storlek large, alldeles för oformlig och stor upptill på mig men medium för trång i ärmarna.
Här passar ärmarna precis.
1995:-.




Kjolen såg inte så kul ut på galgen men den kändes bäst av de tre plaggen.
Storlek large.




Siden, innerkjol i polyester har jag för mig.




Skulle passa fint i Thailand men helst i en annan färg.
Priset är drygt 2199:-, känns väl dyrt.




Några plagg har sålts, kjolen fanns bara i large och på en skyltdocka.




Inget wow från mig......möjligtvis kjolen......men siden gillar jag.















4 kommentarer:

  1. Tack för provningen! Det ser inte ut att vara något för mig heller. Jag tycker i och för sig att klänningen ser fin ut på dig...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Siden gillar jag men inte alls färgerna till vår o sommar.
      Varför dessa trånga ärmar.....??
      Kram

      Radera
  2. Nja, inget för mig heller tror jag. Möjligtvis kjolen då som var i dyraste laget. Känns bekant det där med storlekarna. Tydligen radarparets signatur..trånga ärmar, lustiga storlekar osv osv. Historien upprepar sig, trist.
    Ha en bra tisdag hos dig!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lika bra det att man inte gillar plaggen, blir lite väl dyrt annars!
      Trevlig tisdag från Umeå med regn i luften.
      Kram

      Radera