tisdag 26 maj 2015

Sommarens kaftan Lindex. Provar två till plagg.






Så är den här årets kaftan , Lindex i svart-vitt.
Behöver jag säga att den gillas av mig!
Storlek xs/s.




Provades och köptes på Lindex, Ersboda.
399:- men  betalade 249:- som Lindex har ett erbjudande för tillfället.
Handla för minst 300:- få 100:- i rabatt.
Dessutom hade jag en värdecheck på 50:- sedan förra veckans öppning av butiken.




Chiffongtunika.
Provar medium, väl stor upptill.
249:-.




Klänning i chiffong. Skärp i midjan.
Fodrad.
Medium, inte så bra passform upptill på mig. Lite för stor.
299:-.

Tur man inte gillar allt eller hur!


2 kommentarer:

  1. Ja, vad roligt du köpte 'årets kaftan'! Riktigt snygg! Förstår du gillade den. Nej, det är väl tur man inte gillar o köper allt man ser, fniss..det går ju inte. Glömde kika, var kaftanen hellång?! Letar själv efter något men har inte hittat den rätta än. Haft hemma två som jag skickade tillbaka. Ha en fin dag! Här knallblå himmel..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är inte hellång.
      Inte fullt lika bra väder här i norr.
      Trist vår iår!
      Kram

      Radera