måndag 18 maj 2015

18 maj 2012 Stockhom......2013-2014....nästan sommar!






2012 shopping i Stockholm.
Fina klänningen Bakers cross ses under kappan.
Fotat på hotell Amaranten.




2013 Eurovision-final.
Klänning KappAhl, ingick i en kollektion som gjordes inför Victoria och Daniels bröllop 2010.
Finns fortfarande i min klädkammare.





Satt ute och åt, ser härligt ut.




2014 i klänning, House of Lola, kofta, Gudrun Sjödén.

Ett konstaterande, maj 2015 är en "sorglig historia".... ......




5 kommentarer:

  1. Oj, ja det var visst lite skillnad för dig vid samma tidpunkt de olika åren. Här är vi bortskämda med tidiga vårar för det mesta men har visserligen också ofta kalla vindar. Söt klänning från Kappahl du har på ena bilden, jättefin!
    Här blommar nu på vår tomt hägg, syren o liljekonvalj. Tycker det är så fint.. Ha en bra måndags eftermiddag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla blommor låter vänta på sig men det är jag ju van vid.
      Har ett ställe jag hittat där det växer liljekonavaljer, dit ska jag framöver.
      Trevlig kväll.
      Kram

      Radera
  2. Här har vi också haft en kall vår, även om jag tror ni haft värre... Nu får vi sannerligen hoppas att det vänder!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt blir å mycket trevligare med sol o lite värme......vill sitta utomhus.
      Kram

      Radera
  3. Fin maxiklänning, riktigt somrig!

    SvaraRadera