onsdag 4 september 2013

Provning Odd Molly FW2 "Nordic High"...fortsättning....


Provar på Dressed and Denim i Umeå....alla plagg storlek 2.
Först ut, Colbert short dress , dark pink.
Den är söt och sitter bra men inget jag vill ha.
Tror den finns i grått o blått också.


Brainchild short dress...absolut inget för mig....för rak i modellen.....tråkig...
Även denna i andra färger.


Enda plagget som jag skulle tänka mig köpa, lovely knit , dark brown med fint rosa band och detaljer baktill.
Faktiskt kändes den skön på trots 51 % lammull!


Fint mönstrad lovely knit, dark grey melange, tja den kanske också skulle platsa hos mig....men jag behöver inga fler koftor....tror jag!



Getyourown bomber jacket, dark grey melange, ingen bra modell på mig, för rak och
kändes lite bylsig.


Nej inte så mycket som lockade.......hittills har jag inte varit så överförtjust i Odd Mollys kollektion förutom några få plagg.
Väntar på vinterns sammetskappa......!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar