söndag 12 april 2015

Provning Dea Axelsson.






Igår provades ett antal plagg på Dea Axelsson i Utopia-gallerian.
Jättesöt kjol med blommönster i rosa. 299:-. Storlek large
Spetskofta i ljusrosa. Storlek large. 399:-.
Kunde ha medium men den kändes nästan tight .




Samma kofta men med ärmlös spetsklännning. 399:-.
Medium.




Här ses den utan koftan. Köpte ju en liknande, på DA  före jul, fast med kort ärm.




Klänningen i beige.
Spetskoftan finns även i beige och offwhite.




Svart klänning med vita prickar, spets upptill. medium.
299:- tror jag.




I färgen magenta. Har lite problem med att den är avskuren i midjan, hamnar för långt ner på mig förstås.




Prickig i annan modell, medium för stor upptill.




Small kändes väl kort, annars fin ärmlös modell.
299.-.

Ett inköp blev det,  med rabattcheck 25%.





2 kommentarer:

  1. Vad söta klänningar o koftor! Märket tror jag aldrig jag har sett i butik.. Kanske inte finns runt mig helt enkelt. Tack för visningen!
    Ha en fin dag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dea Axelsson heter butiken.
      Jönköping verkar vara närmast dig.
      I Stockholm finns flera butiker.
      Kram

      Radera