måndag 4 april 2016

Följ med till Avion shopping, del 2.






Shoppingrundan på Avion fortsätter, det är många butiker.....
Royal Design har stort urval av Muminmuggar.




 En del av dessa på bilden finns hos mig/oss.




Royal Copenhagen.




TGR, kul "pryl-butik" med låga priser.
Handlade på en sådan butik i Krakow, hade ingen aning om att de fanns i Sverige också!




Blev några mindre inköp.




Kahls the & kaffehandel.




Rituals.




Håkanssons, ny butik för mig.




H&M Home, även i Utopia-Gallerian där utbudet känns större.




 Glitter.




Hunkemöller, som jag skrev om i förra inlägget.




Douchebag, sportkläder.




Nytt för Umeå, butiken Modigt.
Verkar som att Modigt också finns i Umfors, Hemavan.




En hel del fint, här från märket Ajlajk.




Trevlig tavla i provrummet.




Kaftan , Lo-Ika.




Härlig barnbutik, Minimi.




Trevliga saker från Maileg.
Även kläder,  bl.a.  MiniRodini och Livly.




Carizma med märken som Michael Kors och By Malene Birger.




Läckra Michel Kors i jeanstyg.
Väcker habegär, liksom de i "guld" som finns hos Best of Brands, men tror inte de skulle användas så ofta.
Inget för Thailand , där passar platta skor bäst.




Mera MK.
Snyggt.




Sittplatser för eventuell vila.
Tomt för tillfället!




HM skyltar med bl.a röda klänningen som jag köpt för ett tag sedan.




Även denna broderade finns hos mig.

Det var en del av alla 90 butiker, caféer och restauranter.
Imorgon eller en annan dag i veckan tänker jag mig en tripp till Avion/Ikea igen.......













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar