onsdag 13 april 2016

H&M Conscious Exclusive...vad jag beställde.....vad som får stanna.



Puder-rosa a-linjeformad klänning.




Inte så snygg på, alldeles för vid.
Konstig passform upptill.
Underklänning som nästan kändes för liten.
Gillar inte tillhörande underklänningar.
Storlek 40.




Här syns hjortar i mönstret.




Örhängen modell större.
De svarta känns enorma, definitivt inget som passar mig.
Gillade inte riktigt de andra heller.


Här kommer plagget som får stanna.
Kaftan i siden.




Satt snyggt på , möjligtvis något rymlig men siden ska inte sitta för tight då kan det spricka i sömmarna.
Storlek 40.




Inget blygsamt mönster, tänker mig den i Thailand med accessoarer i guld.
Ja här i Sverige också till sommaren.




Sandaler Tory Burch, modell Miller, från sommaren 2015.
Finns iår också. Mina köptes HÄR.
Örhängen, H&M och liten väska Lindex.
Bägge flera år gamla.








6 kommentarer:

  1. Snyggt kombinerat med detaljerna till kaftanen. Jag trånar efter Tory Burch sandalerna men tycker de är dyra fast det blir nog snart ett köp ändå. Är de bekväma, sulan ser lite tunn ut. Kram Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är mycket nöjd med mina, använt de mest kvällstid i Thailand.
      Tycker de är bekväma.
      Har även ett par ljusbruna, som jag lyckades hitta på rea hos Wakakuu.
      Håller med dig om att priset är väl högt.
      ( "Hippie-klänningen" är återlämnad.)
      Kram

      Radera
  2. Glömde fråga är Miller sandalerna lagom i storlek? Bra att veta innan de klickas hem. Kram Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är något små i storlek, gå gärna upp en halv storlek.
      De i guld var lite "hårda" i början men gav snabbt med sig.
      Finns recensioner inne på Tory Burchs hemsida.
      Kram

      Radera
  3. Tack, jag försöker inhandla ett par när vi reser till USA bör nog komma över dem till billigare pris där samt prova.Jag låter dig veta hur det går. //Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är nog billigare som Tory Burch är ett amerikanskt märke.
      Har även ett par ballerinaskor. Flitigt använda. Rea-köp på NK i Göteborg.
      Titti

      Radera