tisdag 21 juni 2016

Provat två plagg Kappahl varav ett lite "skrämmande".






Provade två plagg på Kappahl i Centrum igår.
Först ut denna klänning som jag tidigare skrivit om här.
Storlek medium.
199:-.
Hm i provhytten upptäckte jag en sak jag inte sett tidigare......




....fågeln som ser lite "skrämmande" ut.
Tyvärr det förstörde klänningen för mig.
Hade bara sett blommorna upptill!




Batikmönstrad långklänning i trikå.
Storlek medium.
Resårsmock upptill, hamnade för långt ner på mig.
299:-.





2 kommentarer:

  1. Hej.
    Tack för din kommentar hos mig.
    Jag tyckte fågelklänningen var ganska läcker.
    Önskar dig en trevlig midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för Midsommar-hälsningen.
      Visst är klänningen snygg men fågeln har jag ändock lite svårt för!
      Kram

      Radera