söndag 24 september 2017

Umeå Fashion week, 2017.





Imorgon startar Umeå Fashion week.
Föreläsningar och en hel del annat.
Dock inget som riktigt lockar.




Frukostföreläsning torsdag med Clara Lidström och Anna-Karin Nyberg med start 07.30.
"Om att lyckas i sociala medier och att bygga sitt eget klädvarumärke"
Nej tack det känns väl tidigt för mig.
Inte är jag så förtjust i deras kläder heller , fast det kanske inte riktigt hör till saken!
(Omlottklänningar inte min grej alls, fast många verkar gilla de.)

Även en föreläsning tisdag med Eva Ramberg kring "försäljning, värdskap och köpbeteenden i en allt mer digitaliserad värld."
Denna också tidigt på morgonen.




Förra årets "Säker stil" med Ebba och Emilia i min smak och bra att det var vid lunchtid.




Även Hedvig Andérs "Gör om mig" var trevligt.

Tidningen på översta bilder har alla hushåll i Umeå fått.
Där står mycket om Umeå Fashion week.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar