söndag 9 december 2018

På plats, Idun/Folkets Hus och Down memory lane.





Julgranen och jag.
Hm borde kanske låta sommarväskan få vila....




Reklam för Magnus Från Barbados till Gamla Stan.
Vi har biljetter.




Hejsan från mig 2018.




Jultröja och program, 2016

2017 kom inte Magnus till Umeå med sin julshow.




2015 i klänning från Indiska.




Lite suddig, 2014.




2013 ingen "kvällens klädsel" men en bild på Magnus.




2012, Tavelsjö kyrka.

2011 orkade jag inte gå som min pappa precis lämnat oss.




Åren går....
Hörnefors kyrka 2010.





















2 kommentarer:

  1. Oj, så mycket trevligt vi har haft kring jul genom åren!

    Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var kul gå igenom gamla bilder....Hoppas din helg var lyckad.
      Vi hörs framöver så jag får höra.
      Kram

      Radera