tisdag 28 maj 2019

Äntligen! Trikåklänning/ar Cubus till fint budgetpris.





Som jag letat efter trikåklänning/ar i rätt modell och längd.
Behöver uppdatera korta Thailandsklänningar som ett antal slitits ut och en del är på god väg....
Igår fann jag den/de på Cubus.
Väldigt grön men gillades av mig!
Storlek large.
149:-.
Som Cubusmedlem 20 % på klänningar och kjolar t.o.m. 30 maj.
Köptes förstås, 119:-.




Blå-mönstrade bara i medium och då blev den väl kort, i alla fall i mitt tycke.
Beställde nyss den sista i webshopen.

Även svart, tycker dock det är en ganska trist färg på sommaren och i värmen.








2 kommentarer:

  1. Oh, den gröna fastnade jag helt klart för. Får ta mig en titt.Gillade även den blå- (Brukar annars hitta bra och svala klänningar på Indiska.)

    SvaraRadera
  2. Brukar inte handla på Cubus så ofta.
    Av en tillfällighet hamnade jag i deras webshop och såg klänningarna.
    Bra pris och riktigt snygga, speciellt den gröna.
    Kanske finns de kvar i Sthlm.

    SvaraRadera