lördag 18 maj 2019

Provning H&M, i mycket olika storlekar!





Oj ser att kjolen är slutsåld online, så var det inte igår.
Flera kvar på H&M, Utopia/Umeå.
Omlott med dragkedja baktill.
Provar 42, 40 fanns ej.
Något stor.
199:-.




Jaha, här passar xs!
Enda storleken kvar.
Passade mig fint.
Beige med guldtrådar.
Lite genomskinlig.
Ser kanske inte så kul ut på bilden, snyggare live.
Bra Thailandsplagg.
299:-.




Hittas ej i webshopen, slutsåld igår, kan förstås finnas i butik.

Köpte kaftanen, få se om den stannar......visar sig framöver....

Bild lånad från hm.com/se

Ikväll hejar vi på SVERIGE i Eurovision.
HEJA JOHN LUNDVIK!!!





6 kommentarer:

  1. Kjolen tyckte jag om och jag köpte den idag. Den är snygg på med fint fall till en billig peng. Jag gick upp en storlek då den blev snyggare i fallet samt att det här är en kjol som skall användas när det är varmt och då är det skönt om den är lite lös i passformen. Jag slog till på sjalen till också, sommarfina plagg. Må så gott! Marika

    SvaraRadera
  2. Fina plagg! Men jag blir lite försiktig för jag har sett en hel del av både Lindex och H&Ms kollektioner på många människor här i stan. Och tyvärr känns det ju trist. Kanske görs de i alltför stor upplaga.
    Men fina plagg är det.

    SvaraRadera
  3. Ännu har jag inte sett någon med dessa plagg men än så länge är det för kallt här, åtminstone för mig 😊 jag fryser jämt. Men du har säkert rätt de är stor produktion. Dock har jag tröttnat på märkeskläder vars priser stigit till skyarna. Håller mig numera till kedjorna för kläder vill jag lägga ut mer pengar är det på skor.

    SvaraRadera
  4. Till Marika.
    Sjalen missade jag.
    Tycker plaggen är fina till bra pris.
    Ha det så fint.

    SvaraRadera
  5. Till Ditte.
    Här i Umeå får de inte hem så många plagg av varje så risken är mindre att man ser de så ofta.

    SvaraRadera
  6. Till Anonym.
    Köper inte heller så mycket märkeskläder längre, utom på rea.
    Finns mycket som är alldeles för dyrt.

    SvaraRadera