söndag 5 maj 2019

Vintage Stories, 10 år, 2009-2019.





Vintage Stories, firar 10 år.




Till höger ses "brudklänningen."
För visst kan den användas som sådan.
Snyggt budgetalternativ. 999:-.

Dessa två bilder fotade på KappAhl, Stora Birk/Umeå.





Plagg från första kollektionen, 2009.




Klänningen som ses till vänster i bild är från 2009.
Bars av mig på bröllopsdagen i Paris, när vi gick ut och åt middag.
Alltså inte själva bröllopsklänningen.
Fotot är från midsommardagen 2014, klädd i ett av det årets plagg.



2010 , 50-tal.
Bl.a röda känningen, såld, och förklädet köptes.




2011, broschen finns hos mig.

2012 och 2013 inga bilder, minns inte om jag köpte något.




2015, koftan uppe till höger har jag.




En klänning blev det också.
Gillades aldrig riktig, väldigt genomskinlig.
Skänkts till Röda korset.




2016, kjol och tröja köptes.




2017, tröjan blev min till fint rea-pris.




Ganska tråkiga plagg för övrigt.




2018, kimono provas.
Notera förra årets tröja.




Inget köp.
Blir troligtvis ej iår heller.

 Tycker Vintage Stories var bäst de tidiga åren.

HÄR ser ni årets kollektion.

Vissa bilder lånade från kappahl.com/se







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar