onsdag 20 maj 2020

Provning KappAhl och lite Indiska.





Provade en av klänningarna som visades i detta inlägget.
Storlek medium.
Inte helt bra på mig, lite för stor upptill men small hade nog blivit för trång i midjan.

Den ljusblå med prickar hade de än så länge bara i xs och large.
Väldigt mycket tyg och fodrad. Kändes lite bylsig.
Hade önskat tunnare kvalité, modellen är fin.




Vintage Stories.




Nyheter hos Indiska.

Blev lite shopping hos de och  Lindex.
Visas framöver.......






4 kommentarer:

  1. Hej! Har du provat den rosa röda långa klänningen på sista bilden? I så fall , hur är den i storlek? Med vänlig hälsning

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej tyvärr har jag inte provat den.

      Radera
  2. Jag köpte en ljusblå linneklänning Hampton Republic 27 från Kappahl och är mycket nöjd med köpet. Så länge som jag letat efter en klänning som den i rätt färg, jag tog bort det löstagbara skärpet och använder den utan. I år är det tydligen inne med blått som jag letat efter det, i flera år sökt efter badkläder och "rätt" klänning men i år finns en uppsjö av kläder i blått. Kul att se dig ute på benen. Kram Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den blå linneklänningen ser fin ut, tittade på hemsidan.
      Även jag skulle ta bort skärpet.
      Promenerat idag också.
      Trevlig helg.
      Kram

      Radera