onsdag 28 oktober 2020

Lördagsshoppingen, del 1.

 



Efter vi checkat in på Hotel Uman i lördags gick vi en sväng "på stan".
Här utanför Lindex.




Lagerhaus hade en hel del julrelaterat.




Lite hamnade i min varukorg.




Tehörnan har besökts många gånger genom åren.
Denna gången blev det  Kalkstensdrömmar och Hawaiian Sunset.




Body Shop, köpte bl.a. body butter i mindre storlek.
De tre som ses till höger i bilden.
Årets juldofter, Festive Berry, Warm Vanilla och Winter Jasmine.




Har alltid med en tygkasse, förra årets "rosa väska", Lindex.

Fortsättning följer.....




2 kommentarer:

  1. Trevligt med en tur på stan. Och så också med lite shopping. Jag vill bara helst inte ha julskyltning i oktober. Vill helst vänta till i varje fall mitten av november. Förstår inte vitsen...Lagerhaus gillar jag men det gör jag hela året.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nöjd med vad jag fick tag på en del julklappsrelaterat.
      Ville se det i butik.
      Trevlig Allhelgona helg.

      Radera