torsdag 5 november 2020

Att delta på distans , IKEA-shopping.

 


Behövde fylla på doftljusförrådet.
Maken hade jobb på IKEA idag så jag fick följa med i butiken via telefonen/datorn.
Gick bra handla så också om än inte lika kul kanske.

Med tanke på att vi troligtvis står inför lokala restriktioner snart så var det bäst passa på idag när det var lite folk i butiken.
Bäst att numera dra ner butiksbesöken till ett minimum.


Ville även köpa några av dessa fina glas.
Tyvärr slut i Umeå.

IKEAS jul förra året.
Där har jag även länkat till julen 2018 som jag verkligen gillade.








2 kommentarer:

  1. Så smidigt att maken på distans kunde göra inköpen. Nej, man ska nog inte vara ute i butiker i rusningstid.
    Vi har gott om butiker i närheten så det brukar inte alls vara trångt. Bra så.
    Önskar dig en fin lördag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har bara en mindre Coopbutik och OK, bensinstation, inom gångavstånd för mig.
      Coop går jag inte till, så trångt där.
      Till OK kan jag gå, stor och luftig "butik".

      Radera