söndag 11 april 2021

Sommardrömmar, H&M. "En äng med vilda blommor."

 


Underbara mönster i kollektionen " En äng med vilda blommor".

Klänning med smock i vävd krinklad kvalité.
Ekologisk bomull.
Lite tveksam till den fyrkantiga urringningen.
399:-.



Bättre modell.
Kanske något för mig.
Ekologisk bomull även här.
499:-.




S.k. bandeauklänning med smock.
Smala axelband ingår, avtagbara.
Poplin, gillas inte av mig.
Brukar skrynkla en hel del.
199:-.




Kjol i bomullsvoile.
Finns i butik, övrigt endast i webshopen.
399:-.

Bilder lånade från hm.com/se




4 kommentarer:

  1. Eko bomull gillas av mig, söta mönster...det börja visst blir vår och snart sommar.
    Jag gillar att titta på Mästarnas Mästare. Inte Grekland i år men Bjärehalvön ser lockande ut, har aldrig varit där förutom i Mölle. Trevlig söndagskväll och hälsa maken/Kram EJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Få se om det blir något köp....har visst kommit av mig gällande klädshopping!
      Har inte sett Mästarnas Mästare iår, ännu. Finns på SVT play antar jag.
      Bara besökt Helsingborg och Malmö i Skåne.
      Maken hälsar tillbaka. Kramar från oss till er.

      Radera
  2. Fina mönster! Men för min del är det lite fel modell. Vill oftast inte ha så långa klänningar.Helst bara till under knäna. Men är jag i Thailand eller varmare länder kan det absolut vara skönt med en längre klänning.
    Tack för tipsen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det ofta gillar tyget men inte modellerna.
      Det med gula blommorna är så fint.
      Långa klänningar/kjolar är inte cykelvänliga!

      Radera