fredag 3 september 2021

Sista delmålet avklarat, cykla till IKEA/Avion!

 


Så äntligen har jag klarat mitt sista delmål angående cykelturer.
10 kilometer tur och retur.
Gick bra även om det var lite tungt sista biten hem.
Hade kunnat klara av det tidigare under sommaren men ville inte ha för varmt eller besöka IKEA/Avion under semesterperioden.



På väg över Kyrkbron mot Tegssidan.



Inte mycket folk inne på IKEA.



ML följde med, han gillade inte gosedjuret!




Handlade inte så mycket.




God köttbullsmacka till ok pris 39:-.
Bra "säkerhetstänk".






5 kommentarer:

  1. Grattis till att ditt sista delmål är uppfyllt. bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!!!
    Ha ha, jag trodde ett tag att ni åkt till Kreta, hann bli lite avundsjuk.
    Kram EJ

    SvaraRadera
  3. Vad härligt jag förstår att det känns skönt att komma igen och klara av det man föresatt sig att göra. //Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kändes bra, få se om jag cyklar dit igen framöver?
      Finns lokalbuss som går hela vägen från centrum.

      Radera