torsdag 28 maj 2026

Försommar, Ica Maxi.

 


Försommarväder i lördags.

Vackert grönskande vid Ica Maxi, Umeälven.


Bonusbild.
Nyhet i glassdisken.
Kanske god, köpte dock ej.
Föredrar oftast vanlig vaniljglass.




2 kommentarer:

  1. Håller med..vaniljglass med färska eller frysta bär/Kram EJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns så många konstiga smaker numera.
      De avstår jag.
      Kram.

      Radera