Försommarväder i lördags.Vackert grönskande vid Ica Maxi, Umeälven.
Bonusbild.Nyhet i glassdisken.Kanske god, köpte dock ej.Föredrar oftast vanlig vaniljglass.
Håller med..vaniljglass med färska eller frysta bär/Kram EJ
Finns så många konstiga smaker numera.De avstår jag.Kram.
Håller med..vaniljglass med färska eller frysta bär/Kram EJ
SvaraRaderaFinns så många konstiga smaker numera.
RaderaDe avstår jag.
Kram.