....efter sommarblomster.Förra året blev det ingen sådan bukett till midsommar.Köpte blommor.Hos Willys och Ica Gourmet.Foto 10 juli.Plockad i närheten där vi bor.
Underbart med sommarblomster.Vacker bukett!KramEJ
Trevligt blommor finns nära oss. Har prästkragar alldeles vid balkongen. Måste dock skyddas för gräsklipparen!Kram
Underbart med sommarblomster.
SvaraRaderaVacker bukett!
Kram
EJ
Trevligt blommor finns nära oss.
RaderaHar prästkragar alldeles vid balkongen.
Måste dock skyddas för gräsklipparen!
Kram