måndag 11 maj 2026

Ikea/Avion 21 april.

 



Tittade på en del kläder hos HM.
Dock inget som lockade.



Sovrumsinteriör utanför IKEA.


Fina påslakan.



Ett sådant bord som på bilden har vi på loftgången i Thailand.
Ställer blommor där.


Köpte överkast till Thailand.
Vilken tur, fick tag på ett liknande som vi har.
Välbehövligt som vårt nuvarande köptes för mer än 10 år sedan.
Börjar bli nött på sina ställen.

Blev även te hos Kahls och nattlinne Hunkemöller.
Nattlinnet visa i kommande inlägg.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar