söndag 21 april 2013

Kan själv!!


Yngste familjemedlemmen mumsade pizza och glass!!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja speciellt när han sjöng "ja må han leva" för övriga gäster.....ingen av oss fyllde år!!
      Kram

      Radera
  2. Säger som Linda, vilken sötnos!!
    Hoppas allt är bra med dig! Liggat heldäckat av alleri o astma, inte så kul.. Framför allt när jag vet säsongen för min del pågår till sept/okt.. Har visserligen året runt mot damm o kvalster men när pollen kommer ligger jag risigt till. Ha en fin dag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är en kul lite kille men väldigt bestämd!
      Hans pappa har astma och allergi så jag vet hur besvärligt det kan vara.
      Ha en bra dag du också.
      Jag ska klippa mig! bara lite.
      Kram

      Radera