lördag 13 april 2013

Odd Molly Fun Days/ fredag del 1


Fick skjuts av maken ut till flyget vid 06.00....inte så många timmars sömn blev det!


Tidig avgång 06.50


 Fick åka fina "fotbollsplanet".


Flygbuss till Stockholms centrala delar.


Som jag var tidig och inga affärer öppna förrän 10.00 begav jag mig till "Vetekatten."
Så myckt gott....fyra olika sorters budapestbakelser.
Jag nöjer mig med en mindre kaka och thé.


Inte så mycket folk till att börja med men det fylldes på....


Sitter alltid i det innersta rummet om plats finns.


10.00 till Åhléns , där hade jag turen att träffa , Christina , Emma och Pernilla.
De hade kommit med tåg söderifrån.
Vi provade lite kläder.


Burly top....jag provar storlek 2 som är lite för stor på mig.
Köper den senare i storlek 1 hos Mathilde....den fanns inte i Odd molly-butiken.

Jeans-klänning storlek 3 för stor.....


Beger oss till hotel Anglais där tjejerna ska bo.
Träffar Karen som rest ända från Canada. Karen har webshoppen Full Circle Star.
På bilden "Pärlan"...."Mollymera" och Karen.
Fler tjejer ansluter....


Välbehövlig lunch i Sturegallerian.
Äter gott Beef bourguignon.
Fortsättning följer.......












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar