lördag 27 april 2013

Sorgligt.


Tidigare idag var jag inne på Minnesrummet där pappa har en sida....då ser jag att en f.d kollega till mig dött,
endast 40 år gammal.
Visste att hon var sjuk men inte riktigt hur det stod till....så dagen har känts "konstig".
Jag minns M. som en mycket glad och utåtriktad person...en trevlig kollega.


Du skriver i din blogg att du tycker om blommor.
Vad synd attt jag inte hann läsa där medan du levde....jag kunde ha skrivit till dig.

Så fin vers i dödsannonsen.

"Minns mig som jag var en gång, då allting sjöng livets sång
minns de tankar jag då tänkte minns den kärlek jag Er skänkte"

Vila i ro M.




2 kommentarer:

  1. Ja, man blir så ledsen över människor som förlorar livet. Vare sig tidigt eller i senare delen. Just nu är mina tankar hos två mycket fina vänner på norra Öland som mördades i december. Polisen tror dom fått fatt mördaren. Det är hemskt, så fruktansvärt!! Hjärnan går på högvarv vem denna person är som är så grym. Jag gråter o är förtvivlad..förstår samtidigt den anklagade är någon jag känner från mitt liv i norr..frustration på hög nivå.
    Jag ber till Gud att det onda måste få ett slut, varje dag!
    Förlåt tråkig kommentar men det berör mig djupt efter läst om din väninna. Sorgligt..
    Stor Varm Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så mycket ondska och obegripligt i vår värld....förstår att du känner frustration.... låter otäckt att sådant händer....Många kramar från Titti

      Radera