tisdag 16 april 2013

Odd Molly Fun Days/fredag del 4


Vi tar tunnelbanan till Östermalmstorg....går den korta biten till Odd Molly-butiken på
Humlegårdsgatan.
Där möts vi av trevlig personal, får ett fint armaband.
Bjuds på jordgubbar och Loka.
Det blir inte så mycket provat.....fullt i provrummen!! vi andra provar ute i butiken!



Diamond Lane dress provar jag fast i svart.
Storlek 2 ok,  jag köper den inte...har  den redan, i rosa, men i siden.



Senora cardigan.....härlig färg....provar storlek 2.
Den känns tyvärr för kort och sitter inte helt snyggt...ogillar tryckknappen mitt fram.
Inget köp.

Fotar bara några bilder....
Jag köper fay scarf som syns på Mollie.


Ett virr varr av ytterkläder och sjalar!!


Vackra kappan  .....
Klockan går....säger hej då till mina Molly-vänner, beger mig mot City Terminalen för buss till Bromma.
Hinner med ett besök på Sephora, Ladurée och Mathilde för lite inköp.
Även en stärkande kaffe med tilltugg på Caffé Ritazza .


20.10 går mitt plan med destination Umeå.
Bjuds på god laxsallad med dryck till.
Taxi hemåt.....får med mig alla kassar!!
15 timmars trevligheter är över....



2 kommentarer:

  1. Du hann med mycket på kort tid! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mästare i speedshoping!! kallar mig själv för "illern"....
      Kram!

      Radera