måndag 15 april 2013

Odd Molly Fun Days/ fredag del 3


Jag hade en Fun day....liksom de här tjejerna ser ut att ha det, fotade i hösten/ vinterns kläder.
De ser glada ut!!


Fotad av Lingonberrie i vackra rummet!


Hon ville också fånga min armband på bild.....Odd Molly , Sophie by Sophie och mammas guldarmband.


Ytterplagg i vackert mönster....kappan till höger underbar.


 Ett flertal jackor i olika längder, lätta "täckjackor"..... , i olika färger med snygga mönster baktill.
Det var visst ytterkläderna jag mest fastnade för.....inga andra klädbilder finns från mig förutom de på
Once in a lifetime coat se inlägg HÄR.


Det blev mycket fotograferande.....Marika i tjusig klädsel.



 Christinas vackra väska!
 Fortsättning och avslutning följer......








2 kommentarer:

  1. Hej!
    Måste bara skriva att det var fantastiskt roligt att träffa dig i det verkliga livet och jag hoppas att det blir igen.
    Kram från Eva, som bytt lite blogg nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säger detsamma...får hoppas vi ses igen.
      Har lagt till din nya blogg nu här hos mig.
      Kram Titti

      Radera