tisdag 30 juni 2015

"Always protect your spirit from negativity" , Glossybox.






Innehållet i juni månads Glossybox var kanske inte så glammigt som jag förväntade mig.......




Vet inte om jag förknippar Carolina Gynning och Ibiza med Anti-cellulite Booster precis!!
Har fyllt i min profil hos Glossybox, kanske tyckte de detta passade min ålder!
En del fick nagellack i stället.
Övrigt i boxen, hårspray, ögonskugga, cheek&lip tint och smyckestatuering.
Rabattcheckar och 2 månder gratis hos Viaplay, för nya kunder.




Här står det om produkterna.




Tyckte mest om asken och det fina rosa bandet, med citat från Carolina, även smyckestatueringarna från Lulu Dk gillades. Ska testas i Thailand.









2 kommentarer:

  1. Ha ha..kan ju inte annat än skratta!! Det är ju som sagt inte alla som har dom problemen. Kan väl kanske använda krämen som vanlig lotion ändå..om den är skön vill säga. Huvudsaken du är nöjd asken o det andra. Roligt hur dom tänker ut åt en..
    Ha en skön eftermiddag! Här är väldigt varmt!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Krämen funkar nog ändå till mig.....luktade gott!
      Här skiner solen. Plockade liljekonvaljer i e.m. nog de sista.
      kram

      Radera