tisdag 16 juni 2015

Bilder Stockholm lördagen 6 juni.






Började dagen inne på Åhléns.
Dessa tygväskor är lite roliga, från My other bag.
Finns även  hos Monroeworld.
Dock behövs inga fler väskor för mig!!
Lättlunch  hos Sally Voltaire & Systrar.
Finns på plan 2.
Rekommenderas.




Lite senare blev det god fika på NK på nedre planet, där livsmedelshallen finns.
Deras citron- och marängpaj smakade ljuvligt.
Trevligt få kaffet i liten kanna.




Fina kläder på barnavdelningen.




Inköp på NK, sedvanligt "Ängla te".
Denna gången fick jag 2 hekto gratis som jag samlat stämplar i några år.
Medalj till svärfar.
Chokladask som tidigare vistas.
I det inslagna paketet är det lego till barnbarnet.




I Ljusgården hade Magnum en pop up store.
Designa din egen glass.
Gjorde inte det som jag precis fikat......50:- dessutom ganska dyrt tycker jag.




Hann precis in på Ladurée innan de stängde.




Som jag visat tidigare blev det ett köp av vackra asken med goda macarons.




Ha ha detta inlägg handlar visst mest om godsaker, ätbara sådana!
Sverige-bakelse från Gateau och jordgubbar på rummet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar