torsdag 25 juni 2015

Rea-köp Miller sandals Tory Burch.






Har länge velat ha ett par Miller sandals från Tory Burch.
När de fanns på rea hos Wakakuu i min storlek slog jag till.




Färgen heter royal brown.




Egentligen är det ett par i guld jag velat ha men de finns bara att få tag på hos mytheresa i England, är dubbelt så dyra, ingen rea.




Fotade förra påsken på NK.
Dessa ser mer bronsfärgade ut.

Vill ha de guldiga.......men för dyra tycker jag......kanske får jag mer användning för ett par i brunt....





6 kommentarer:

  1. De ser jättefina ut! Är de sköna?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns bra på, kanske något vida men fötterna sväller alltid i Thailand.
      Det är kanske mest där de kommer att användas.
      Kram

      Radera
  2. Snygga!! Huvudsaken är visserligen dom är sköna. Personligen tycker jag inte om den modellen, mellan tårna. Finns mycket att fynda nu.. Ha en bra dag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna modellen kan vara svår, Havaianas går bra för mig och även dessa.
      Trevlig fredag.

      Radera