lördag 10 september 2016

Dagens i byxor! ....2 plagg med in i provhytten.





Blev somriga byxor idag, Lindex.
Lång ärmlös tunika, Lindex, från förra sommaren.
Spetsjacka Love Forever.
2 plagg med in i provhytten hos Best of Brands, Avion Shopping.




Love bomber jacket i grönt.
Marinblått fanns ej.
Storlek 3.
Nej den var inte bra på mig , för bylsig upptill.
Ser ut som jag ska ut och arbeta i skogen. ( inget fel i det i och för sig!)




Foder i beige.




Fint fjärilsmönster.




Nöjde mig med att hålla upp Off We Go dress.
Inget som jag direkt föll för.
Få se om jag provar den en annan gång.

Var till Ikea och kikade på kollektionen Svärtan.....nja det var väldigt svart.......
Återkommer om det.






2 kommentarer:

  1. Ovanligt att se dig i byxor, det var snyggt. Trevlig kväll Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Valde mellan byxor och leggings.....!!
      Vill helst vara barbent.
      Titti

      Radera