tisdag 13 september 2016

Odd Molly Winter 2016, "Life Tapestry".





Så har vi Odd Molly winter i webbutikerna.
Snart i fysisk butik också antar jag.




Storms Eye Parka.
Ser varm och skön ut, gillar dock inte att "fluffet" syns nertill.
Jag får nog hålla till godo med min "gamla grå".



Walk About High Moccasin.
Inte riktigt min stil.
Finns även i en lägre variant.




Gillar färgerna hos Back On Track Dress.




Block Part Dress i fin grön färg ( säger hon som inte är så förtjust i grönt egentligen! )
Så mycket party dress vet jag inte om det är mera hemma/mys dress.




Snygg baktill.




Top-drawer Cardigan.
Fint spetsstickad i bomull.
Har en variant på denna.
Den töjer sig ganska mycket, kanske ska man gå ner en storlek?




Endless journey Blouse.
Verkar populär, finns bara kvar i storlek 3.




Baktill.

Visst gillar jag rosa, och lite grönt!

Dessa plagg finns hos danska Acorns.

Imorgon visar jag två favoriter......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar