fredag 23 september 2016

Korta kaftaner 2014 och 2015, Lindex.





Kaftan från 2014.
Gillar den jättemycket, har använts flitigt.




Förra årets , 2015, kaftan.
Nej den blev jag inte alls god vän med.
Endast använd vid detta tillfället.
Hänger kvar i Thailands-garderoben.
Tror jag ska skänka bort den.

Bägge bilderna fotade på Nyårsafton , därav party-diademet!

Var är mitt halsband från Efva Attling , syns på bild 2 ?
Trodde absolut jag tagit med det från Thailand men ack nej.
Hoppas det ligger i min låda i lilla byrån vid sängen.





2 kommentarer:

  1. Du har många fina kaftaner. Men blir inte det väldigt varm med kaftan och klänning. Jag tycker det räcker med bara klänning. I och för sig åker jag oftast när det är som varmast i Thailand. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Bara kvällstid jag har klänning och kaftan.
    Men i januari kan det vara lite kyligt kvällstid.
    Nyårsafton 2014 hade jag även en sjal på mig.
    Kram

    SvaraRadera