tisdag 20 september 2016

Provat Odd Molly hösten 2016 på Åhléns.





För ett tag sedan provade jag Odd Molly på Åhléns.

Först ut Little piece dress.
Storlek 2 något trång upptill, kanske hade storlek 3 blivit bättre.




Intuition tunic.
Storlek 2.
För rak i modellen på mig , onödigt mycket tyg i ryggen, lite trång nertill.




Intuition blouse.




Storlek 2.
Jättevid!




Embrace l/s blouse.
Storlek 2.




Gillar inte att sömmen vid ärmarna är s.k. vänd ut och in. Se vid pilen.
Dessutom fransar det sig som kanterna är råa.
Ser inte snyggt ut.
Är likadant på de 2 nästa blusar jag visar.




All aboard l/s blouse.




Storlek 2.
Rymlig!




Embrace s/s blouse.
Storlek 2.




Happy printer sweater.
Storlek 2.




Miss-behave jacket.
Storlek 3 , alldeles för tight på mig om jag drog igen dragkedjan !
Storlek 4 har de ej på Åhléns. En miss om du frågar mig!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar