söndag 11 september 2016

Svärtan, tillfällig kollektion IKEA.





Mycket reklam har det varit för IKEAS tillfälliga kollektion Svärtan.
Hm inget för mig.
Väldigt svart och murrigt.
På bilden håller jag i skissbok 119:-.
Det som blänker är reflexen som hänger på min väska.




Faktiskt ingenting jag kunde tänka mig att köpa.




Skål som var jättetung, ( 2,89 kilo ).




Kändes som det inte var så mycket sålt.




Ingen större shopping för vår del på Ikea, 2 glas, uppladningsbara batterier och deras mumsiga pepparkakor.
Fikade gott, kaffe och äppelkaka.




Glas pokal, passar bra till efterrätter också.
10:- styck.












2 kommentarer:

  1. du får nog äta upp att nästan inget verkar sålt...det var lång kö och rusning då ikea öppnade...vk.se har en liten film där folk plockar åt sig massor av varor..
    smaken är som baken...delad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var väldigt mycket varor kvar, antar de fyllt på.
      Verkar som det alltid blir rusning när det är tillfälliga kollektioner.
      När "Viktigt" släpptes var det nästan tumult , jag var där.
      Den såldes snabbt ut.

      Radera