söndag 7 februari 2021

Melodifestivalen deltävling 1, 2020.

 


Melodifestivaldags igårkväll.
Kanske lite avslagen sådan med tanke på årets publiklösa koncept.

Kaftan Zara, syns på mig sommaren 2018.
Tror det är enda gången jag använt den.
Kan inte hitta någon bild från Thailand, har nog aldrig fått följa med dit.


Startade kvällen med en liten flaska god cava.
Även chips, påse modell mindre.


Bloopersbild eller tjohej, Arvingarna direkt till finalen.
Danny dock ej "my cup of tea".



Här har ni mig 19 februari 2019, precis hemkommen från Thailand.
Deltävling 3.





2 kommentarer:

  1. Jag tyckte det var skönt att slippa publiken. Den har i mitt tycke mest känts som ett barnkalas. Bubbel här också och snittar med Kalix löjrom.
    Gillade verkligen Lena Ph. Mycket humor där och en programledare i min smak. Arvingarna gillade jag och en låt jag kom ihåg även idag. Dannys låt var ingen hit för min del. Ingen av de andra heller...

    SvaraRadera
    Svar
    1. KoNm på att det finns löjrom kvar i frysen sedan jul/nyår.
      Något för kommande helg kanske.

      Radera