torsdag 4 februari 2021

Återigen IKEA-shopping på distans.

 



Maken besökte IKEA igår på f.m. och i samband med det fylldes ljusförrådet på.
Följde med, liksom förra gången, via telefon/dator.
Doftljus Sinnlig till bra pris, 10:-.
Rosa ljuset nyhet, godkändes av mig.
Dessa ljus finns också i en större variant, 25:- och som värmeljus 20:-/30 stycken.




Det översta Väldoft 15:-. IKEA Family pris 10:-
"Karamellig" doft.
Utgående vara.
Nedre får jag spara för de är lite "juliga".
Blev även en storpack värmeljus.






4 kommentarer:

  1. Smart idé att vara med på distans- Numer köper vi värmeljus på Lidl eller Ö&B för de ligger nära och har bra värmeljus. Har längre till IKEA.
    Doftljus är jag försiktig med för blir lätt allergisk. Men "Voluspa" brukar fungera och de har jag gärna i badrummet.
    I Spanien köper vi doftljus med "Citromella" -citrondoft för utomhusbruk och de håller myggen borta. I alla fall en del av dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja bäst vara försiktig om man/du är allergisk.
      Tänder doftljus varje morgon, i köket.
      Trevlig helg.

      Radera
  2. Jag köper alltid värmeljus från IKEA de är de absolut bästa. Doftljus har jag också lite svårt för men Voluspa har en mild variant jag köper ibland. //Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig angående värmeljusen.
      Har testat många olika.
      Får kika på Voluspaljusen.

      Radera