fredag 18 juni 2021

Provat kaftan och skor, Indiska.

 


Kaftan med brodyr och spets.
Vit, ljuset i provhytten är "konstigt", bilden blev gulaktig.
Storlek s/m.
1299:-
Visst är den fin att se på men kändes lite som "bordsduk" för mig.
Nu när jag ser på bilden kom känslan av "läkarrock" över mig....ha ha.




På fötterna dessa söta tygskor med rosett.
299:-.
Inget att cykla med, vill ha skor som sitter åt bakom hälen också.
Något för hemmabruk och kortare promenader.




Även randiga, marinblått/beige.

Kom på att jag har liknande i källaren, från H&M/2018
Blåblommiga och gula.
Får leta reda på de.



4 kommentarer:

  1. Håller med dig. Lite känsla av bordsduk här. Skorna är söta men har alldeles för tunn sula för mig att gå i annat än på en strand.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte så "fotriktiga" skor precis.....och "bordsduken" står jag över!

      Radera
  2. Kände samma som du läkarrocks varning. 😂 //Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade nog varit bättre med något vitt under!

      Radera