onsdag 27 juli 2022

Mera provning, Indiska.

 


Fin klänning, gillas av mig.
Storlek small.
499:-.
Även i svart.

Modellen fanns även förra året.
Se den på mig i Sundsvall!



Klarblå klänning/tunika med broderier.
Rymlig, provar xs.
599:-.




Väldigt mycket tyg i denna klänning.
Inte min smak, speciellt dessa enorma ärmar ogillas.
Går inte precis ha en kofta ovanpå.
Storlek xs.
799:-.
Även i blått.

Klänningen hade varit så mycket finare i en nättare modell.




Nu finns linneskjortan även i svart.
Vet att jag skrev vid tidigare provning att jag önskade den i svart.
Snygg men är nog ingen "skjortperson".
Storlek xs.
449:-.



4 kommentarer:

  1. Fin modell på översta klänni ngen som du har i svart. Passar dig.
    KramEJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillade verkligen den gröna men finns redan så många klänningar hos mig!
      Kram.

      Radera
  2. Jag gillar linne och linneskjortor men den här var väl vid och jag vill inte ha svart.
    Första klänningen är snygg och du var fin i den- Men som vanligt är indiskas klänningar alltför långa för mig- Vill bara ha dem till strax under knät och vill också helst ha en lite ärm-
    Men har mängder av klänningar så jag köper inga fler. Gillar klänningar i helsiden som är så svala och sköna och har många jag sytt upp. Använder dem gärna-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har också så många klänningar så fler behövs egentligen ej.
      Siden är härligt.
      Har ett antal från Odd Molly, äldre kollektioner.

      Radera