söndag 10 mars 2013

Håll andan!!....provning Åhléns.


......nu säger jag det......är inte så förtjust i triumph jacket!!
Visst är den vackert gjord.....men något wow blev det ej!!.
Storlek 2....alla plagg på bild provas i denna storlek.




Crochet ming jacket gillar jag däremot jättemycket....lite oväntat!
Mycket tyngd i koftan-jackan.....handvirkad , liksom triumph jacket.


Girlfriend cardigan, lite turquoise, fin färg och söt modell.
Härlig kvalité, 55 % silke 45 % bomull.


Sötaste chiffon blouse......så fina ärmar...sitter bra på.
Jag hade turen att en chiffon dress fanns kvar i storlek 1...tycker den passade mig bättre än storlek 2.
Tror jag....!?
Glömde fota!


Miss word dress...ännu en överraskning, den är riktigt snygg.
Men så till mitt eviga problem..... för stor i ärmhålan baktill.....
Ser inte snyggt ut......syns kanske inte så mycket på bild....


Ett inköp utöver Chiffon dress blev det....!!














4 kommentarer:

  1. Kul o få prova innan köp! Å visst är det alltid någon man trodde på men visade sig inte var drömplagget! Den rosa Mingjackan ser ju väldigt fin ut på dig. Likaså den turkosa Girlfriend koftan! Spännande o se som följde med norröver..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. De hade mycket fint på Åhléns.....jag blev nästan "snurrig" för ville prova så mycket...nu var tiden knapp så hann inte med allt....
      På Mathilde provade jag två kappor men fotade ej som det var mycket folk.
      Trevlig måndag önskar Titti

      Radera
  2. Det där problemet du har i armhålan bak har jag ofta i armhålan fram. Vi är väl felskapta du och jag;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha det håller jag med om....tur det finns fler.....
      Kram!!

      Radera