fredag 15 mars 2013

Inköp!

Tror jag har bestämt mig!
Det blir chiffon l/s dress som får stanna.....kom till mig i veckan från Odd Mollys egen webshop.
Storlek 2....känns bra på mig.
Varianten med långa ärmar går åter till affären....tycker storlek 1 kändes lite kort.


Perfekt i Thailand...där behövs inga ärmar.....


Här syns fina klänningen med helgens inköp, crochet ming jacket.
Storlek 2, normal i passform till lite rymlig.


Colbert s/l dress vilken söt liten sak.....men det blir nästan för gulligt och färgmatchat!
Storlek 2 normal passform.
Få se om den stannar?





10 kommentarer:

  1. Hej,
    Bra att du känner dig bättre. Klänningen utan ärmar också jättesöt och blir nog mer användbar än med armar.

    Kram
    Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hyfsat bättre.....besvärlig hosta.....
      Jag gillar ärmlöst....
      Kram till er alla...hoppas Tass mår bra?

      Radera
  2. Fint! Ming-saken kallar lite på mig:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kallade inte på mig men när jag provade den så gjorde den det!!
      Kram

      Radera
  3. Elsker komboen med chiffon dress og ming jacket. HELT vidunderlig!!!
    klem og god helg:)

    SvaraRadera
  4. Ja, men visst är den fin! Gillar ju oxå det ärmlösa, perfekt kunna variera med sjal, koftor, jeansjacka mm. Colbert dress kommer bli en favorit här i sommar, den ljusgula. Mingkoftan ser ljuvlig ut!
    Skönt du är lite bättre!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Colbert dress tror jag går åter....finns så mycket annat som lockar.
      Fortsatt innevistelse för mig...inte helt ok än......kram

      Radera
  5. Åh så snyggt! Jag älskar koftan! Klänningarna är superfina på dig :-) Bra köp! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Koftan blev en överraskning för mig....har nämnligen aldrig gillat kappvarianten.
      Kram

      Radera