onsdag 27 mars 2013

Jag provar!!

Ett besök på Dressed and Denim här i norr.
De har bara fått två plagg SS4...bägge finns i almost black och white.
Smutsig spegel....
All in midi dress, storlek 2. Jaha smocken hamnar lite väl långt ner på mig förstås.
Ganska söt modell....längre på sidorna....men är tveksam om den hamnar hos mig.
999:-

Här i white.....lite genomskinlig....den svarta är bättre....

Favoriten.....söta all in blouse , storlek 2, white. 799:-
Finns också i almost black.
Den här föll jag för direkt......bra passform .....rosett som fin detalj.
Ska inhandlas....till rätt pris!



6 kommentarer:

  1. Å ja blusen är jättesöt! Jag har roat mig såpass hos Noos i dag att plånboken ska vara stängd ett tag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg att du shoppat loss!!! jag väntar på att Noos ska lägga ut SS4 i webshopen!

      Radera
  2. Den svarta klänningen är ju superfin!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den svarta klänningen var verkligen tjusig! Glad Påsk önskar dej Reidun!

    SvaraRadera