lördag 29 september 2018

"Rosa frukost" Lindex.





Härligt rosa smoothie, god var den.
Geisha gillas också.
Smörgåsarna slut, jag var sen.




Armband köptes.
All vinst av försäljningen går till cancerforskningen.
99:-.

Se så fint det är.





10 % går till cancerforskning av dessa varor.




Blev några köp, visas senare.





Här ser ni årets rosa band, design Bea Szenfled.

Undertecknad skymtar till vänster.

Tyvärr glömde jag prova kappan som jag lovat en läsare.
Ser dock att den ska finnas i Lycksele , där jag är idag.
Så bättre tur idag!













4 kommentarer:

  1. Åh, jag missade ju det! Tyvärr har man ju ingen chans när man börjar jobba 8. Synd att de inte körde kvällsshopping!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här i Umeå är de bra på att ha både frukost och på kvällen.
      Många kan ju inte går på fukostshoppingen.

      Radera
  2. Jag blev ändå lite besviken på frukosten, trots god smoothie hade jag förväntat mig något bättre än de trista inplastade mackorna. Och visserligen var det 20% på ett köp men för övrigt inget mer som erbjöds inga roliga extra erbjudande eller så. Tyvärr var butiken närmast mig inte med på eventet så jag fick åka en bit till en annan butik.Jag köpte en kofta och en merinoullströja jag ville ha det kände jag mig nöjd med. Ha det gott! Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja någon macka fick inte jag, kanske lika bra.
      Nöjd med det jag köpte men kommer att lämna tillbaka mössa, passade inte på mig, och vantar.
      Kram

      Radera