torsdag 27 september 2018

Together, årets "rosa" armband hos Lindex.





Årets rosa armband hos Lindex.
Lindex är partner till Rosa Bandet-kampanjen sedan 2003.




Även en tygkasse har designats.

Imorgon "rosa frukost" hos Lindex, har anmält mig till den.
"Vi bjuder på en god hälsosam frukost och startar försäljningen av årets rosa produkter."

Armbandet kommer jag att köpa få se om det blir något mera?

2015, doftljus.
2016 såldes en hel del snygga kläder, köpte byxorna.
2017 med fokus på underkläder. Jättefint armband.






4 kommentarer:

  1. Spännande jag skall också på rosa frukost imorgon. Så får vi se vad vi bjuds på.
    Ha så trevligt imorgon! Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkar vara accessoarer som säljs som rosa varor.
      halsduk, vantar , hårsnoddar m.m.
      De höll på att plocka upp i Centrum-butiken idag.
      Titti

      Radera
  2. Hej! Får jag be dig om en sak? Kan du prova kappan med fuskpäls på krage och ärmar? Jag vill beställa den men det är så svårt med storlek och det finns ingen Lindex butik här där jag bor. Brukat alltid bli rätt när jag läst dina provinlägg. Med vänlig hälsning Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkar inte finnas i butik ännu här i Umeå.
      Håller utkik och provar när den finns.
      Gör då ett inlägg här på bloggen.

      Radera