torsdag 4 oktober 2018

Provning Morris & Co/H&M.





Idag släpptes kollektionen Morris & Co hos HM.
Fanns  i butik redan i måndags, kanske ännu tidigare?
Vissa plagg endast online.

Inget som jag blev riktigt förtjust i.
Främst gillar jag ej materialet som är i många plagg, polyester.
Klänningen var extremt "elektrisk".

Fint mönster.
Dock för kort tycker jag.
Storlek 38.
40 blev för stor.
Även i blått.
199:-.




Blus i likadant mönster som klänningen.





T-shirten är fin men kändes inte helt ok på.
Storlek medium, lite stor upptill.
99:-.




Här ser ni den bättre.




Klänningen såg jag skulle bli alldeles för lång på mig.
Provades ej.
Rosa kappan hör inte till kollektionen.




Söt väska /pouch.
Endast online.
Dock inget jag behöver.

Tyckte bättre om sommarens kollektion GP & J Baker.
Finns en del plagg kvar i webshopen och kanske i butik.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar